вівторок, 11 лютого 2020 р.

Українська родина


Сім'я , родина в кожного хай буде,
в ній стільки щастя, мудрості й тепла!
Живіть щасливо на землі цій, люди, 
й щоб доля ваша світлою була!
 У  третьому класі ОЗ "Крукеницький ЗЗСО І-ІІІ ст." Мостиського району  07.02.2020  року  проведено виховний захід "Українська родина". Родина для людини —  найміцніша фортеця, у якій завжди можна знайти захист. Саме в сім’ї люди вчаться робити добро, тут формують  принципи взаєморозуміння і поваги, виховуються почуття любові до ближнього. На святі були присутні родини учнів, лунали вірші та  пісні Особливо мелодійно і душевно звучали пісні: " Розкажи мені, мамо" у виконанні Колодій І.Р. і її синочка Павла і "Батькам" , яку виконали сестри Вікторія і Анастасія Мельничок. До сліз зворушливим був танець із матусями. Із батьками і бабусями проведено цікаві конкурси: "Знайди свою дитину", "Тато, мама і я - щаслива сім'я", "Чи добре ви знаєте свою дитину?", "Моя бабуся - найкраща".   Завершенням заходу став танцювальний  флешмоб за участю батьків та їхніх дітей. Крім того, усі учасники свята отримали солодощі.





Немає коментарів:

Дописати коментар