понеділок, 23 березня 2020 р.

Здоров’я — не все, але все без здоров’я — ніщо


З метою виховувати позитивне та дбайливе ставлення до життя та до свого здоров'я учні 7 класу Боляновицької ЗОШ І- ІІ ступеня Мостиського району на уроках англійської мови протягом місяця вивчали тему «Охорона здоров'я. Медицина.». Під час вивчення теми діти ознайомились із новою лексикою,працювали в парах над створенням ситуативних діалогів,розповідали про свій останній візит до лікаря. На завершення вивченої теми учні разом з вчителем англійської мови Курант М.Р. відвідали місцевий фельшерсько-акушерський пункт. Працівниця медпункту Романія Романівна радо зустріла школярів та із задоволенням познайомила їх із особливостями та роботою закладу. Романія Романівна нагадала дітям, як надавати першу медичну допомогу. Учні мали змогу побувати у ролі медичного працівника та пацієнта. Візит виявився надзвичайно цікавий та пізнавальний,адже дбати про своє здоров'я це наш основний обов'язок.





Немає коментарів:

Дописати коментар