понеділок, 26 жовтня 2020 р.

Проектна діяльність моїх маленьких школярів

 

Проектна технологія навчання – це можливість зробити щось цікаве самостійно, в парах або в групах, використовуючи свої можливості. Це діяльність, що дозволяє проявити себе, спробувати свої сили, можливості, застосувати свої знання і показати публічно досягнутий результат. Дієвим і ефективним для учнів 4 класу Вовчищовицького НВК Мостиського району став метод проектів. Велике  пізнавальне  і виховне значення для усіх нас мали проекти : «Зимуючі птахи моєї місцевості», «Подаруй пташині радість», «Славетні українці», «Мої добрі справи». А нещодавно мої школярі стали творцями ще одного проекту: «Планети Сонячної системи. Крижані гіганти». Я сподіваюсь, що  мої вихованці і надалі прагнутимуть до науково-дослідницької діяльності , із задоволенням працюватимуть над втіленням нових проектів, розкриватимуть свої здібності і таланти.


Немає коментарів:

Дописати коментар