понеділок, 17 грудня 2018 р.

Батьки і діти – одне ціле


                                                                                        Батьки і діти! Діти і батьки!
                                                                                         Нерозділиме і довічне коло.
                                                                                           Ми засіваємо житейське поле
                                                                                                  І не на день майбутній – на віки!
Святинею людського духу, скарбницею благородних людських почуттів є сім’я. Людина смертна, але її рід, родина – безсмертні. За народними легендами, людина яка відцуралася свого роду, ставала вовкулакою. З давніх-давен народ осуджував тих, хто не виконує батьківських і синівських обов’язків. Кажуть, що природа наділила людину великим даром – продовжити і повторити себе у своїх дітях та створити гарну і дружню сім’ю. Сім’ю, яка підтримує теплі родинні взаємини, разом долає негаразди, радіє успіхам, виховує дітей та навчає їх любити Батьківщину, шанувати старших. Кожна сім’я – це окрема книга життя, яку пишуть спочатку батько і мати, а потім продовжують їх діти. Перші життєві уроки дитина отримує у сім’ї. Її перші вчителі та вихователі — батько та мати. Загальновідомим є той факт, що для дитини загальні сімейні повсякденні радощі й прикрості, успіхи та невдачі — це джерело, з якого народжуються чуйність і доброта, дбайливе ставлення до людей. Сім’я дає дитині перші уявлення про добро і зло, про норми моралі, правила співіснування, перші трудові навички. Саме в сім’ї укладаються життєві плани та ідеали людини. Кожен батько, кожна мати і розумом, і серцем повинні відчувати, що у сім’ї немає і не може бути важливішого і почеснішого обов’язку перед народом, ніж виростити та виховати своїх дітей справжніми людьми, патріотами своєї Батьківщини. В.О.Сухомлинський стверджував: «У сім’ї шліфуються найтонші грані людини-громадянина, людини-трудівника, людини-культурної особистості. Із сім’ї починається суспільне виховання. У сім’ї, образно кажучи, закладається коріння, з якого виростають потім і гілки, і квіти, і плоди. Сім’я – це джерело, водами, якого живиться повноводна річка нашої держави. 11 грудня 2018 року у Чернівському НВК ім. Т. Г. Шевченка Мостиського району класовод 4 класу Кошик Оксана Михайлівна провела виховний захід «Батьки і діти – одне ціле». Зустріч проходила у доброзичливій обстановці. Проводилися конкурси «Це я, а це дата мого народження», де батьки впізнавали дати народження дітей, конкурс «Мамо - це я, твоє дитя», в якому матері називали улюблений колір, предмет, страву своєї дитини, колір очей, найзаповітнішу мрію, найкращого друга, останню оцінку, а діти показували картки, і перевіряли чи співпадають відповіді. Влучно прозвучала притча «Сини», де діти робили висновки, котрий син вихований і поважає свою матір. Вправа «Продовж речення» діти продовжували речення «Я поважаю батьків за те, що…», а батьки в свою чергу продовжували речення «Більш за все я ціную в своїй дитині…». Були використані прислів’я до теми, учні пояснювали своє розуміння поданих висловів. Завершальним акордом зустрічі була пісня «Родина, родина від батька до сина…». Виховна година дала змогу обговорити з учнями проблеми стосунків батьків і дітей, допомогла дітям зрозуміти, що родина є найвищою цінністю в житті дитини, пояснила роль батьків у дитячому житті, вчила продовжувати сімейні традиції, зберігати почуття родинності, відповідальності за своїх батьків; навчала дітей шукати компроміс у спілкуванні з дорослими; розвивала  вміння займати позицію і висловлювати свою думку, виховувала  любов та повагу до своєї родини. Пам'ятайте! Сім'я – це дім, де тебе завжди чекають найдорожчі люди - батьки. Тож запам'ятайте назавжди слова, що звучать, як заповіт: «Щаслива дитина виростає в міцній сім'ї, а де міцна сім'я - там міцна держава».



Немає коментарів:

Дописати коментар