вівторок, 31 жовтня 2017 р.

Сучасний урок у 3 класі

Моя сім’я – жаданий скарб,
Той найцінніший діамант
І найпрекрасніший смарагд,
Який від злого збережу,
І до добра я піднесу.
   
 На сучасному етапі розвитку національної освіти необхідно спиратися не лише на традиційну методику чи перевірені практикою здобутки, а й шукати нові підходи до розв’язання завдань, поставлених сьогоденням. Одним з внутрішніх резервів підвищення результативності навчання. є проведення інтегрованих уроків.  Саме тому інтегрований урок  з літературного читання, трудового навчання і Я у світі на тему "Сім'я. Склад сім’ї»" запропонувала учасникам семінару заступників директорів учитель Завꞌязанцівського  НВК  Мостиського району Ханащак Ольга  Іванівна . Учні заздалегідь в групах мали завдання підготувати вірші, прислів'я, пісні, на задану тему.

Вони розповідали про свої сімейні цінності та традиції у родинах, обговорили проблеми у сім`ях та шляхи їх вирішення.
     З родини іде у світ людина і несе в нього своє серце, наповнене добротою і любов’ю, відчуттям краси і справедливості. Саме з сім’ї несе вона у світ правду, чесність, віру, традиції і звички. Тож недарма народне прислів’я каже: «Який кущ, така й хворостина, які батьки, така й дитина».


Хотілося б відмітити те, що попри інтенсивність навчального процесу (жодної хвилини діти не сиділи без діла, один вид діяльності постійно змінював інший), атмосфера уроку не виглядала напруженою, а мала вид дружнього спілкування. Вчителю вдалося постійно утримувати увагу дітей. Діти активно співпрацювали, ставили питання, висловлювали власні думки.

Немає коментарів:

Дописати коментар