понеділок, 7 жовтня 2019 р.

Мій краю рідний, моя Україно!


 З метою формування в учнів національної свідомості , виховання поваги до державної символіки, розуміння своєї причетності до долі України, почуття любові до своєї землі  19 вересня 2019 року в  OЗ  “Крукеницький ЗЗСО І-ІІІ ступенів»   проведено захід «Мій  краю рідний, моя Україно». Захід підготували учні 5-10 класів. Розпочав свято вокальний ансамбль (керівник  Селецька Н.В.), прозвучали пісні про Україну, про її долю. Своїм чудовим вокалом зачаровувала слухачів учениця 5 класу Фучило Катерина, яка виконала пісню «Любіть Україну». Хореографічну композицію «Я, ти, він, вона –Україна ми одна»  представили учасники танцювального гуртка. Ведучими  заходу були Івах Ліана та Гінчицька Ірина. Хвилиною мовчання присутні вшанували героїв Небесної Сотні, учасників АТО, які віддали свої життя за те, щоб змінити хід історії нашої держави й дати українській нації шанс на гідне майбутнє.




Немає коментарів:

Дописати коментар