Нарешті після зимового сну все прокинулося, ожило, розквітло.
Але яка квітка найкрасивіша?! На це питання шукали відповідь учні 2 класу
Мишлятицького НВК Мостиського району під
час засідання клубу допитливих. Вони допомагали маленькому Джмеликові знайти ту
найкрасивішу квітку, про яку можна зняти фільм. Дітки разом з Джмеликом
потрапили на квітковий бал. Джмелик брав інтерв'ю у підсніжників, нарцисів,
тюльпанів, братиків, первоцвітів, фіалок і незабудок. Квіти розповідали про
себе багато цікавого. А який бал без танців? Тому
квіточки кружляли у таночку. Джмелик зрозумів, що всі квіти — зірки, неповторні
і чудові, і про кожну з них можна знімати фільм.
А ще учні декламували віршики про весняні квіти. Дуже приємно, що серед них є авторські. Малювали весняні квіти, розв'язували про них задачі, брали участь у вікторині. А під кінець своїми руками створили квіткові сувеніри.Так насичено, плідно, цікаво 05. 03. 2020р. пройшов інтегрований день у 2 класі на тему «Найкраща квітка. Інтерв'ю у весняних квітів» під час методичного тижня « Від креативної особистості вчителя – до креативної особистості учня» . У невимушеній, цікавій атмосфері школярі багато дізналися про особливості весняних квітів України, про необхідність оберігати первоцвіти. Дослідницькі питання дали змогу пофантазувати та поглибити знання. Діти розмірковували, розвивали зв'язне та діалогічне мовлення. А електронні додатки та інтерактивні завдання допомогли закріпити матеріал. Величезна подяка творчому колективові дитячого журналу «Джміль» за цікавий матеріал, чудові додатки.
А ще учні декламували віршики про весняні квіти. Дуже приємно, що серед них є авторські. Малювали весняні квіти, розв'язували про них задачі, брали участь у вікторині. А під кінець своїми руками створили квіткові сувеніри.Так насичено, плідно, цікаво 05. 03. 2020р. пройшов інтегрований день у 2 класі на тему «Найкраща квітка. Інтерв'ю у весняних квітів» під час методичного тижня « Від креативної особистості вчителя – до креативної особистості учня» . У невимушеній, цікавій атмосфері школярі багато дізналися про особливості весняних квітів України, про необхідність оберігати первоцвіти. Дослідницькі питання дали змогу пофантазувати та поглибити знання. Діти розмірковували, розвивали зв'язне та діалогічне мовлення. А електронні додатки та інтерактивні завдання допомогли закріпити матеріал. Величезна подяка творчому колективові дитячого журналу «Джміль» за цікавий матеріал, чудові додатки.
Немає коментарів:
Дописати коментар