Оволодіння рідною мовою неможливе без засвоєння
грамоти. Заняття з грамоти слід будувати так,
щоб діти включались в активну пізнавальну діяльність, самостійно розв’язували
поставлені перед ними завдання. Для цього найкраще використовувати проблемні ситуації з
розв’язанням мовних логічних задач, дидактичні вправи та ігри. У
дошкільній групі Мишлятицького НВК Мостиського району вихователем Осідач Зеновією Дмитрівною проведено
заняття з грамоти «У пошуках Незнайка». Діти дізналися, що Незнайко заблукав і
потрапив до баби Яги. Йому вдалося
написати дітям записку, у якій розказав про свою ситуацію. Зла баба Яга
приготувала завдання, а сам він не може впоратися. Дошкільнята допомагали
Незнайку вирішити ці вправи, граючи в
дидактичні ігри « Склади речення», « Хто я?», « Знайди свій будиночок» . Вони
складали речення за малюнками, виконували звуковий аналіз слів різної структури,відповідали«хто» чи « що»
означає слово. Захоплено і швидко відповідали під час гри « Так чи Ні».Цікавою була гра-вікторина
«Я рослина, я тварина, я предмет».Ігрова форма організації освітнього процесу створює умови, за яких
дитина отримує задоволення від розв'язання ігрових інтелектуальних завдань,
сприяє розвитку у дітей бажання навчатись.
Немає коментарів:
Дописати коментар