У Боляновицькій ЗОШ
І-ІІ ступенів Мостиського району 27
листопада проведено молодим вчителем Курант Мар’яною Романівною відкритий урок з англійської мови. Вибір професії -
справа складна. Всім нам щось подобається робити більше, а щось менше, щось ми
взагалі відмовляємось робити. Хтось любить ремонтувати техніку, комусь більше
подобається спілкуватися з людьми, один у захваті від логіки алгоритмів, інший
прагне зберегти образи навколишньої природи. Учні 3 – го класу Боляновицької ЗО Ш І- ІІ ступенів на
уроці англійської мови працювали над
темою « Ким я хочу бути?» В ході
уроку вчитель формувала навички читання,
говоріння, вводилась нова лексика. Введений мовний матеріал (лексичний) відповідав віковим
особливостям учнів . Нова лексика вміщала інформацію про професії. Для первинного
закріплення і контролю засвоєння нового мовного (лексичного) матеріалу учням було запропоновано ілюстрації
Протягом
уроку вчитель звертає увагу на помилки
учнів. При фонетичних помилках – повторювали
слово за вчителем, при граматичних - згадували правило, лексических-допомога товаришів,
словник. Для активізації мовного матеріалу , учителем було запропоновано використовувати вивчені слова при відповідях на запитання.
Протягом уроку вчитель опирався на наступні
принципи:усвідомлення і активність, доступність; врахування індивідуальних особливостей учнів та ін. Урок проведено на належному методичному рівні В процесі навчальної діяльності відбулась взаємодія вчителя з учнями , що призвело до гарних результатів .Що стосується учнів , то вони
були захоплені уроком, стежили за кожним
рухом вчителя , активно працювали . Урок був побудований
на співпраці вчителя і учня , в результаті урок пройшов цікаво і успішно.
Даний урок відвідали
вчителі школи, які зазначали високу ефективність та нестандартність заходу. Мар’яна
Романівна використовувала на уроці різноманітні інноваційні технології.
В ході обговорення
вони зазначили, що яскрава наочність та дидактичні матеріали, розроблені
відповідно до цього уроку, логічно побудована структура уроку, раціонально
використаний час продемонстрували уміння і навички планування та проведення
уроків, проявили здатність майбутнього педагога будувати реальний
навчально-виховний процес та вирішувати конкретні практичні завдання конкретного уроку, показали здатність
відмовитись від стереотипних способів мислення, проявили уміння встановлювати
контакти, взаємодіяти в професійному, діловому і особистому спілкуванні,
співпрацювати. Молодець!
Немає коментарів:
Дописати коментар