вівторок, 28 листопада 2017 р.

Відкритий урок з англійської мови

У Боляновицькій ЗОШ І-ІІ ступенів Мостиського району  27 листопада  проведено молодим  вчителем Курант Мар’яною  Романівною відкритий  урок з англійської мови. Вибір професії - справа складна. Всім нам щось подобається робити більше, а щось менше, щось ми взагалі відмовляємось робити. Хтось любить ремонтувати техніку, комусь більше подобається спілкуватися з людьми, один у захваті від логіки алгоритмів, інший прагне зберегти  образи навколишньої природи. Учні 3 – го  класу Боляновицької ЗО Ш І- ІІ ступенів на уроці англійської мови працювали над  темою   « Ким я хочу бути?» В ході уроку вчитель формувала  навички читання, говоріння, вводилась нова лексика. Введений  мовний матеріал (лексичний) відповідав віковим особливостям учнів . Нова лексика вміщала інформацію про професії. Для первинного закріплення і контролю засвоєння нового мовного (лексичного) матеріалу  учням було запропоновано  ілюстрації  
     Протягом  уроку вчитель звертає увагу на помилки учнів. При фонетичних  помилках – повторювали  слово за вчителем, при граматичних  - згадували правило, лексических-допомога товаришів, словник. Для активізації мовного матеріалу , учителем було запропоновано використовувати  вивчені слова при відповідях на запитання. Протягом  уроку вчитель опирався на наступні принципи:усвідомлення і активність, доступність; врахування  індивідуальних особливостей  учнів та ін. Урок  проведено на належному методичному рівні   В  процесі навчальної діяльності  відбулась взаємодія  вчителя з учнями , що призвело до  гарних результатів .Що стосується учнів , то вони були захоплені уроком, стежили  за кожним  рухом  вчителя , активно працювали . Урок був побудований на співпраці вчителя і учня , в результаті урок пройшов цікаво і  успішно.
Даний урок відвідали вчителі школи, які зазначали високу ефективність та нестандартність заходу. Мар’яна Романівна використовувала на уроці різноманітні інноваційні технології.

В ході обговорення вони зазначили, що яскрава наочність та дидактичні матеріали, розроблені відповідно до цього уроку, логічно побудована структура уроку, раціонально використаний час продемонстрували уміння і навички планування та проведення уроків, проявили здатність майбутнього педагога будувати реальний навчально-виховний процес та вирішувати конкретні практичні завдання  конкретного уроку, показали здатність відмовитись від стереотипних способів мислення, проявили уміння встановлювати контакти, взаємодіяти в професійному, діловому і особистому спілкуванні, співпрацювати. Молодець!


Немає коментарів:

Дописати коментар