Про засвоєння
правових норм можна говорити тоді, коли у людини є не тільки глибоке
переконання в доцільності правових норм, і й коли вона їх дотримується в
повсякденному житті, коли дотримання правових норм є звичним поведінковим
актом, і вона не піддає правильність суспільних вимог щоразу критичному
аналізу, а дотримується їх тому, що звикла.
Щоб сформувати в учнів правовий світогляд, вірну
громадянську позицію, спрямувати їх пізнавальну активність на
самовдосконалення, творчий ріст особистості, сприяти правосвідомості учнів,
значна увага приділяється вивченню питань пов’язаних із захистом життя і
гідності людини.
Школа
є ідеальним середовищем для впровадження профілактичного виховання. Тут
існують найкращі можливості для здійснення масового, ефективного і
превентивного впливу. Школа, де учні і вчителі проводять разом багато часу. Це
уможливлює поєднання навчального процесу з вихованням. Впровадження
високоякісних профілактичних програм полегшує це завдання. Профілактичне
виховання дає змогу спланувати і здійснити вплив ще до того, як у житті молодої
людини виникнуть реальні ризики і проблеми.
З метою підвищення ефективності правової
освіти і виховання та активізації профілактичної роботи з учнівською
молоддю по попередженню злочинності і правопорушень та пропаганді здорового
способу життя 22 травня 2018 року у Чернівському НВК ім. Т. Г. Шевченка
Мостиського району відбулася зустріч з Коваликом Ігорем Івановичем,-
начальником відділу «Мостиського бюро правової допомоги» Самбірського МУНБВПД, Гриндою
Марією Богданівною,- фахівцем з питань соціальної роботи із суб’єктами пробації
та Калитою Віталієм Богдановичем,- головним спеціалістом з питань молоді та
спорту Мостиської РДА. Учні 7-10 класів переглянули документальний фільм «Почуй
мене», створений на реальних фактах і подіях, які відбувалися з одним
неповнолітнім злочинцем, котрий каявся та закликав усіх не робити таких
жахливих вчинків, просив вибачення.
Під час
зустрічі розглядалися питання з найактуальніших проблем сьогодення:
зростання правопорушень вчинених дітьми, підлітками, молоддю; відповідальність
за вчинення адміністративних і кримінальних правопорушень; вживання алкоголю та
наркотичних речовин; необхідності формування в собі високої правової культури,
вмінь та навичок легальними способами захищати свої права; залучення до
свідомої участі в громадському та духовному житті держави; зайнятістю в
позаурочний час. Зустріч пройшла у жвавій дискусії. Учні ставили запитання на
які спеціалісти давали їм обґрунтовані відповіді.
Такі заходи
допомагають молоді зорієнтуватися в правовиховному просторі, формують
відповідальну активну позицію підлітків щодо реалізації себе та своїх прав у
житті, а також зробити вибір правомірних варіантів поведінки.
Немає коментарів:
Дописати коментар