понеділок, 23 грудня 2019 р.

Гра на уроці не розвага,а звичайні справи, замасковані у цікаві вправи


  Гра є одним із способів залучення молодих школярів до активної розумової діяльності. Вона навчає, розвиває і виховує. У дитячі роки гра є провідним видом діяльності людини, через яку вона пізнає світ. Це традиційний і визначений метод навчання. Його цінність полягає в тому, що в ігровій діяльності освітня, розвивальна й виховна функція взаємодіють. Такий метод навчання організовує учнів, розширює їхні пізнавальні можливості. У Зав'язанцівському НВК Мостиського району вчитель 2 класу Сабат Ганна Йосипівна часто використовує на уроках різні ігри, а саме: «Вибери правильне число», «Що зайве» та інші. Так, на уроці  з предмета «Я досліджую світ»під час вивчення теми «Спільнота» вчителька використовувала настільні ігри «Математичні стільники», а також «Математичне лото». Ці ігри налагоджують гарні стосунки в колективі й бажання мати більше друзів, пробуджують інтерес до навчання, пам'ять, увагу, бажання бути кращим.Учні краще запам’ятовують навчальний матеріал.



Немає коментарів:

Дописати коментар