Гра є одним із
способів залучення молодих школярів до активної розумової діяльності. Вона
навчає, розвиває і виховує. У дитячі роки гра є провідним видом діяльності
людини, через яку вона пізнає світ. Це традиційний і визначений метод навчання.
Його цінність полягає в тому, що в ігровій діяльності освітня, розвивальна й
виховна функція взаємодіють. Такий метод навчання організовує учнів, розширює
їхні пізнавальні можливості. У Зав'язанцівському НВК Мостиського району вчитель
2 класу Сабат Ганна Йосипівна часто використовує на уроках різні ігри, а саме:
«Вибери правильне число», «Що зайве» та інші. Так, на уроці з предмета «Я досліджую світ»під час вивчення
теми «Спільнота» вчителька використовувала настільні ігри «Математичні
стільники», а також «Математичне лото». Ці ігри налагоджують гарні стосунки в
колективі й бажання мати більше друзів, пробуджують інтерес до навчання,
пам'ять, увагу, бажання бути кращим.Учні краще запам’ятовують навчальний
матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар