Найвище завдання будь-якої творчості –
знайти
незвичайне в звичайному
і
звичайне в фантастичному
Д.
Дідро
На базі ОЗ «
Крукеницький ЗЗСО І – ІІІ ст.» Мостиського району 11 грудня 2019р. відбулося засідання МО вчителів української
мови та літератури на тему « Забезпечення розвитку здібностей і таланту
обдарованих учнів у позакласній роботі з
української мови та літератури». Вчитель Федишин Г.Б. підготувала захід, присвячений творчості Б.-І.
Антонича « Зелена елегія Антонича») ,
метою якого було:
-
вшанувати пам’ять (110 років від дня народження) видатного художника слова,
патріота України – Б.-І. Антонича;
- виховувати любов до рідної мови, скарбів поетичного
слова;
-
формувати культуру мовлення через красу
й багатство рідної мови;
-
поширювати творчість обдарованих людей рідного краю.
У вступному слові педагог зазначила, що постать
Б.-І. Антонича, нехтувана протягом довгого часу, набуває все більшого значення
в умовах української державності й свободи. Безперечно, це один з українських
геніїв ХХ ст. Його метафори ведуть до усвідомлення духовного, вищого й
незбагненного начала в людині. Ведучі дійства ( Василь Зарічний та Діана Рожик
) занурили усіх в історію життя і
творчості поета. Читці не просто
декламували поезію, а на мить стали цими квітами, цією живою природою, яку
Антонич зобразив так тонко у своїх віршах.
Гості слухали пісні на слова
Б.-І. Антонича у виконанні дівчат та переглядали відеоролики пісень на слова автора у виконанні сучасних
артистів. Поет відійшов, поселився у своєму домі «за третьою зорею», але
залишилися на землі його твори, яким судилося жити довше, ніж їхньому
авторові…Вчитель української мови та літератури Шквірко Л. А. виступила з
відеопроектом «Використання ІКТ в процесі розвитку творчих
здібностей учнів». Використання ІКТ у навчально-виховному процесі
дозволяє змінити роль учителя (виступає як дизайнер уроку, фасилітатор,
менеджер), що в свою чергу створює умови для активної творчої діяльності учня,
а комп’ютер при цьому – це навчальний інструмент, засіб
організації навчання, джерело інформації та банк довготривалого її збереження. Основне
завдання вчителя, який використовує ІКТ, – навчити дітей добувати інформацію і
її аналізувати, розвивати вміння робити це швидко й ефективно, що формує
навички, які знадобиться їм у житті, незалежно від обраної професії.
Використання на уроках інформаційно-комунікаційних технологій дозволяє
поглиблено усвідомлювати та засвоювати учням навчальний матеріал. Це створює
сприятливі умови для формування в дитини здатності сприймати предмети та явища
різнобічно, системно, емоційно.
Немає коментарів:
Дописати коментар