вівторок, 10 квітня 2018 р.

До вершин досконалості


 До  вершин  досконалості.  Під  таким  гаслом  пройшов  методичний  тиждень  у   Малнівськоволянській  ЗОШ  І-ІІ  ступенів  Мостиського  району,  метою  якого  було  підвищення  професійної  компетентності  вчителів, розвиток  їх  пізнавальної і творчої  активності. Протягом  тижня  вчителі  школи  проводили   відкриті  уроки,   на  яких  використовували  нестандартні  форми  роботи, багато  дидактичного  матеріалу, що  сприяло  підвишенню  їх  ефективності. Відкриті  уроки  в межах  школи  провели  Федевич Надія  Іванівна, Горгут  Любов  Дмитрівна, Марко  Іванна  Михайлівна.  А відкрите  засідання методичного об’ єднання підготувала  вчитель  християнської  етики  Ковалик  Любов  Степанівна , яка  атестується. Вона ознайомила присутніх із досвідом своєї роботи, а також провела відкритий урок з  християнської  етики у  5 класі  на  тему  «Народження  Ісуса  Христа. Значення  цієї  події  для  людства». Гарно було підготовлено позакласний захід  «Я  дерево,  я  сніг,  я  все,  що  я  люблю. І  може,  це  і  є  моя  найвища  сутність» ,  присвячений  88 річниці  української  поетеси  Л. Костенко вчителем  української мови Ільчишин Марією Степанівною   та  тренінг  «Бути здоровим-престижно» соціальним  педагогогом   Ковалик  Любою   Степанівною.
Дирекцією  школи  проведено анкетування  та  діагностування  вчителів «Самооцінка  професійної  діяльності»  та  підсумок  методичного  тижня.


Немає коментарів:

Дописати коментар