четвер, 28 березня 2019 р.

Професія офіціанта


Учні 9 класу Мишлятицького НВК відвідали кав’ярню «Мостиський  Хлібокомбінат».  Дев’ятикласникам дуже сподобалася приємна атмосфера закладу  та професійне обслуговування офіціанта Василини.  Тому попросили її розповісти про   особливості  професії офіціанта.  Дівчина розповіла, що декому здається, ніби  обов’язків в офіціанта не так багато: зустріти гостей та подати страву, отримати рахунок. Але  за все, що відбувається в залі та на столах, відповідають офіціанти. Вони мають вчасно прийняти та подати замовлення, стежити за чистотою у залі  та ще й встигати спілкуватися із відвідувачами. Але робити це треба вміло. Головною метою роботи офіціанта є оперативне обслуговування відвідувачів. Одночасно виконувати всі побажання клієнта, але так, щоб клієнт не відчув впливу офіціанта та нав’язування. Така праця професіонала – справжнє мистецтво,  дуже високий рівень професійної, оперативної творчості, – каже Василина .  Робота офіціанта досить складна морально. Бо відвідувачі бувають різними  і догодити потрібно кожному. Але це не так просто. Мій вчитель колись сказав, обслуговуй гостей так, як би ти хотів, щоб обслужили тебе. Обов’язково до клієнта треба підходити з гарним настроєм, усмішкою. І щоб догодити клієнту, треба читати його емоції, погляд, настрій, знати вихід із будь-якої ситуації.

Немає коментарів:

Дописати коментар