Учні 9 класу Мишлятицького НВК
відвідали кав’ярню «МостиськийХлібокомбінат». Дев’ятикласникам дуже сподобалася приємна
атмосфера закладута професійне
обслуговування офіціанта Василини.Тому
попросили її розповісти про особливостіпрофесії офіціанта.Дівчина
розповіла, щодекому
здається, ніби обов’язків в офіціанта не
так багато: зустріти гостей та подати страву, отримати рахунок. Але за все, що відбувається в залі та на столах,
відповідають офіціанти. Вони мають вчасно прийняти та подати замовлення,
стежити за чистотою у залі та ще й
встигати спілкуватися із відвідувачами. Але робити це треба вміло.Головною метою роботи офіціанта є оперативне обслуговування
відвідувачів. Одночасно виконувати всі побажання клієнта, але так,
щоб клієнт не відчув впливу офіціанта та нав’язування.Така праця професіонала – справжнє мистецтво,
дуже високий рівень професійної, оперативної творчості, – каже Василина .
Робота офіціанта досить складна
морально. Бо відвідувачі бувають різними і догодити потрібно кожному. Але це не так
просто. Мій вчитель колись сказав, обслуговуй гостей так, як би ти хотів, щоб
обслужили тебе. Обов’язково до клієнта треба підходити з гарним настроєм,
усмішкою. І щоб догодити клієнту, треба читати його емоції, погляд, настрій,
знати вихід із будь-якої ситуації.
Немає коментарів:
Дописати коментар