четвер, 28 березня 2019 р.

«Думи мої, думи мої…»


Від дня народження Кобзаря минуло 205 років. Але пісні на слова Шевченка і про Шевченка звучать донині, возвеличуючи це безсмертне ім`я. Учні 7, 9 класів  Судковицької ЗОШ I-II ст. прилучилися до цієї пам`ятної дати, взявши участь у літературно-музичній композиції «Думи мої, думи мої…». Розпочали свято учні 7 класу Волошин Ольга та Півтораніс Юрій словами із твору С.Васильченка «В бур`янах», у якому говориться, що саме в такому казковому і прекрасному краю, в Україні,  народився «великий борець за волю свого краю, свого люду, за безмежно широку волю на всьому світі поневолених народів» Тарас  Григорович Шевченко.Прозвучали пісні «На Тарасовій горі», «По діброві вітер виє» у виконанні учнів 7 класу. Патько Соломія та Андрейко Олена, учні 9 класу, виконали пісню «На високій дуже кручі». Роль молодого Шевченка виконав учень 7 класу Біль Володимир. У його виконанні прозвучали вірші «Думи мої, думи мої…» та «Заповіт». Вчитель української мови і літератури Панчишин Олександра Зигмундівна розказала про значення творчості Кобзаря для української літератури, для народу і процитувала слова П. Грабовського: «Невмирущий дух поета, як і раніше, витає над рідною Україною, невмовкаюче роздається його віще слово і сіє на народній ниві живе насіння оновлення».




Немає коментарів:

Дописати коментар