пʼятницю, 15 березня 2019 р.

Здоров'я-це дар


Здоров'я-це дар. Його треба берегти. Одним із головних завдань сучасної школи є виховання здорової дитини,охорона її здоров'я.
Саме з такою метою 06.03.2019 р. кл. керівник 5 класу Боляновицької ЗОШ І-ІІ ст. (директор Крутій О.І.)  Курант М.Р. разом із дітьми провела бесіду «Коло здоров'я».
Метою бесіди було залучення підростаючого покоління до здорового способу життя.   Говорили про складові здоров’я, заняття спортом та фізичною культурою, користь, яку вони приносять здоров’ю людини.
Діти мали можливість висловити думку щодо значення здоров’я для кожного з них, створити модель здоров’я. Учні  презентували проекти, згадували прислів’я та приказки про здоров’я.
Адже дуже важливо намагатися зберегти,а головне навчитися цінувати своє здоров’я.






Немає коментарів:

Дописати коментар