«Усі наші задуми, усі пошуки і побудови перетворюються на прах,
якщо в учня немає бажання вчитися». (В.О.Сухомлинський). Головним завданням сучасної школи є прилучити
дітей до загальнолюдських надбань та цінностей, навчатися вчитися, розвивати їх
особистість, здобувати і вміло використовувати необхідні знання на практиці. Інноваційні підходи до організації навчально-виховного
процесу допомагають подолати розрив між наявним рівнем справ у сучасній освіті
та вимогами сьогодення. Завдяки їх використання ми можемо активізувати
розумову та пізнавальну діяльність учнів, суттєво підвищити інтерес до вивчення
навчальних предметів. Науково-методична
проблема, над якою працює МО вчителів початкових класів
Крукеницького ЛОО : «Розвиток здібностей та
інтересу учнів початкових класів до навчання як результат упровадження
педагогічних інновацій». На базі Вовчищовицького НВК 13 листопада відбулося
методоб’єднання вчителів початкових класів на тему: «Сучасні педагогічні
технології у навчально-виховному процесі початкових класів». Проць
Романія Григорівна провела відкритий
урок e 3 класі із позакласного читання із використанням
інноваційних технологій та ігрових вправ.
Діти потрапили у захоплюючий світ казок Шарля Перро, прочитали і
опрацювали казку « Прянична хатинка», згадали й інші казки письменника. На
уроці вони були і дослідниками, і шукачами, пройшлись мнемодоріжкою, коротко
переказуючи казку, провели вікторину « Усвіті казок Шарля», склали закони
казки, працювали в групах ,парах. Емоційною була фізхвилинка, адже діти потрапили на королівський бал, на мить стали
принцами і принцесами. Закінчився урок вправою « Мої побажання» героям казок
Шарля. Макет «пряничної хатинки» пригостив дітей і гостей марципанами. Далі вчителі ділилися власним досвідом
використання проектних технологій, висловили думки стосовно дієвості проектів у
формуванні предметних та основних компетентностей учнів початкової школи.
Для вчителя початкових класів важливо не просто навчити дитину, а й
привчити її самостійно здобувати знання для використання їх при вирішенні
будь-яких проблем Впроваджуючи інтерактивні, гуманістичні та
особистісно спрямовані освітні технології, ми намагаємось достукатися до серця
кожного учня, створити такі умови, щоб усі учні всебічно розвивалися в них
формувалися основні та предметні компетентності.
Немає коментарів:
Дописати коментар