вівторок, 13 листопада 2018 р.

Тренінг « Я – лідер» для лідерів учнівського самоврядування


                                                           Лідерство починається з самопізнання,
                                         Тому,що не можна зміцнити
Ваші слабкі сторони чи знищити «білі плями»
                                    Про які ви навіть не знаєте
Як майбутні повноправні громадяни,  діти і молодь потребують стимулюючої участі в соціальному житті для розвитку самоповаги та соціальної компетентності. Провідну роль в набутті особистісного досвіду демократичних  стосунків відіграє учнівське самоврядування. В кожній школі є свій лідер учнівського самоврядування: президент , тобто людина, яка стоїть попереду і відповідає не тільки за себе, але й за тих, кого вона поведе, відповідальна за справу, для якої вона опинилася попереду. Розуміння механізмів відносин у групі і натовпі, вміння подобатись і вести за собою. Але є лідери за якими чомусь не йдуть. І це «чомусь» залишається для них загадкою, є причиною розчарувань в собі і своїх можливостях, не кажучи вже про втрату авторитету, про багато справ, які так і не відбулися, про нереалізовані задуми і «завалені» заходи. Більшість цих негараздів відбувались і відбуваються через те, що деякі обрані лідери просто не знають як вести за собою, як бути лідером.7 листопада 2018 року у приміщенні актової зали районної ради методист районного методичного кабінету Федевич Тетяна Ігорівна провела  тренінг « Я – лідер» для лідерів учнівського самоврядування. Метою тренінгу було наступне:з’ясувати яких людей називають лідерами, які якості характеру і поведінки  їм притаманні, які бувають лідери, а також навчитися адекватно оцінювати свої лідерські якості, своє місце в колективі, відношення інших, бачити свої позитивні та негативні риси характеру.
Завдання тренінгу полягало у тому, що би:
- збільшувати самоповагу лідерів, усвідомлення ними своєї цінності як особистості;
- актуалізувати ціннісно – мотиваційну сферу підлітків на досягнення успіху;
- знайомити з методами організаторської роботи;
- навчати вмінню знаходити вихід у скрутних обставинах, вирішувати проблеми, приймати відповідальні рішення;
- розвивати вміння і навички оптимального спілкування;
- стимулювати толерантне , неупереджене і доброзичливе ставлення до однолітків.
Під час проведення тренінгу учні із захопленням виконували запропоновані вправи. Особливузацікавленість проявили під час виконання коллажу вправи «Портрет лідера». Після виконання завдання учні презентували свої колажі-портрети. Участь у подібних тренінгах сприяє життєвому самовизначенню, розкриває перед нами світ людських взаємин та моделі взаємодії між людьми, які ведуть до успіху 



Немає коментарів:

Дописати коментар