Лідерство починається з самопізнання,
Тому,що
не можна зміцнити
Ваші слабкі сторони чи знищити «білі плями»
Про які ви навіть
не знаєте
Як майбутні повноправні
громадяни, діти і молодь потребують
стимулюючої участі в соціальному житті для розвитку самоповаги та соціальної
компетентності. Провідну
роль в набутті особистісного досвіду демократичних стосунків відіграє учнівське самоврядування. В
кожній школі
є свій лідер учнівського самоврядування:
президент , тобто людина,
яка стоїть попереду
і відповідає не тільки за себе, але й за тих, кого вона поведе, відповідальна
за справу, для якої вона опинилася попереду.
Розуміння механізмів відносин у групі і натовпі, вміння подобатись і вести за собою. Але є лідери за якими чомусь не йдуть. І це «чомусь»
залишається для них загадкою, є причиною розчарувань в собі і своїх можливостях,
не кажучи вже про втрату авторитету, про багато справ, які так і не відбулися,
про нереалізовані задуми і «завалені» заходи. Більшість цих негараздів відбувались
і відбуваються через те, що деякі обрані лідери просто не знають як вести за
собою, як бути лідером.7 листопада 2018 року у
приміщенні актової зали районної ради методист районного методичного кабінету Федевич
Тетяна Ігорівна провела тренінг « Я – лідер» для лідерів
учнівського самоврядування.
Метою тренінгу було наступне:з’ясувати яких людей називають лідерами, які
якості характеру і поведінки їм
притаманні, які бувають лідери, а також навчитися адекватно оцінювати свої
лідерські якості, своє місце в колективі, відношення інших, бачити свої
позитивні та негативні риси характеру.
Завдання тренінгу полягало у тому, що би:
-
збільшувати самоповагу лідерів, усвідомлення ними своєї цінності як
особистості;
-
актуалізувати ціннісно – мотиваційну сферу підлітків на досягнення успіху;
-
знайомити з методами організаторської роботи;
-
навчати вмінню знаходити вихід у скрутних обставинах, вирішувати проблеми,
приймати відповідальні рішення;
-
розвивати вміння і навички оптимального спілкування;
-
стимулювати толерантне , неупереджене і доброзичливе ставлення до однолітків.
Під час проведення тренінгу учні із захопленням виконували запропоновані вправи.
Особливузацікавленість проявили під час виконання коллажу вправи
«Портрет лідера». Після виконання завдання учні презентували свої колажі-портрети. Участь у подібних тренінгах сприяє життєвому
самовизначенню, розкриває перед нами світ людських взаємин та моделі взаємодії
між людьми, які ведуть до успіху
Немає коментарів:
Дописати коментар