понеділок, 22 січня 2018 р.

Соборній Україні – слава, нині і повік

Тобі, Україно, мій мужній народе,
Складаю я пісню святої свободи.
Усі мої сили і душу широку
Й життя я віддам до останнього кроку,
Аби ти щаслива була, Україно -
 Моя Батьківщино!

Державне свято День Соборності України учні Старявської ЗОШ І- ІІ ступенів Мостиського району  відзначили урочисто та патріотично.  Вчитель історії Чопко Марія Семенівна провела захід «Соборній Україні – слава, нині і повік», до якого залучила учнів 2- 6 та 9 класів.Під час свята діти згадали важливий момент історичного минулого - День злуки ЗУНР та УНР в одну державу та нинішню боротьбу проти російської агресії, як віхи єдиного процесу боротьби за незалежність України. У шкільній бібліотеці була організована тематична виставка літератури «Тільки в єдності наша сила». Також діти  намалювали  яскраві газети, приурочені до Дня Соборності. А щоб підкреслити  значення  свята, одягнулися  у вишивані сорочки.
З  нагоди Дня Соборності України сердечно бажаємо всім єдності, щастя, добра, миру, злагоди і глибокої віри у гідне майбутнє рідного краю та України!





Немає коментарів:

Дописати коментар