середу, 30 травня 2018 р.

Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності у Хідновицькому НВК


З 23 квітня по 04 травня 2018 року у Хідновицькому НВК Мостиського району проводився Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності учнів. Класні керівники 1-4 класів Кебус Наталія Ярославівна, Федорчак Оксана Несторівна  провели тренінг – гру  ,,Безпека мого життя’’. В ході заходу учні практично виконували завдання , «Як по телефону викликати допомогу» .  На основі демонстраційного матеріалу пригадали правила безпечного поводження в громадських місцях, вдома, на відпочинку. Опрацювали інформацію-застереження щодо спілкування з незнайомими людьми.      Учні початкових класів заздалегідь підготували малюнки на дану тему. Кожен розповіддю захищав свій малюнок.  Тренінг узагальнили читанням віршів, розгадуванням загадок. Класним керівником 7 класу  проведено годину спілкування  « Права й обов’язки щодо збереження та зміцнення здоров’я учнів» . Ірина Мирославівна пригадала  з учнями основні документи, що визначають і захищають права дітей у нашій країні, світі,  прививала  бажання вести здоровий спосіб життя. Учні демонстрували малюнки «Калейдоскоп прав дитини» . У формі бесіди обґрунтовували необхідність піклуватися про своє життя, освіту, виховання. Школярі виконали вправу «Складання правових знаків» , рухливу гру  «Ланцюжок прав і обов’язків», оздоровчу релаксаційну вправу, також провели  тестування  «Порушення прав дитини». Діти наводили життєві ситуації, приклади із життя літературних героїв, що відображають порушення прав дитини. Класний керівник підвела школярів до висновку, що кожна людина несе особисту відповідальність за власне життя і здоровя.  Учитель основ здоров’я  Яцула Галина Романівна провела бесіду з учнями 5 класу  «Щоденне піклування про своє здоров’я». Учні склали квітку здоров’я. Учитель провела тест-самооцінку  «Картина мого здоров’я». Разом з школярами склали пам’ятку «Мудрі поради» . Висновком усіх проведених заходів : «Гарне здоров’я – одне з основних джерел щастя й радості людини,  її неоціненне багатство».
  

Немає коментарів:

Дописати коментар