неділя, 11 березня 2018 р.

Пошуково — дослідницька робота


Природознавчі дослідження є одночасно продуктом і процесом. Як продукт природознавчі дослідження є організованим об'ємом знань про фізичний і природний світ. Як процес — це спостереження та експериментування. Дуже важливо, щоб діти брали участь у процесі дослідження природи, оскільки ті вміння, які вони розвинуть у собі, будуть переноситися в інші навчальні дисципліни й стануть в нагоді впродовж усього життя. До цих вмінь належать спостереження, порівняння, опис, передбачення, повідомлення, класифікація та вимірювання. Структура досліду має багато спільного із спостереженнями. Вихователь  старшої групи Старявського ДНЗ Мостиськогоо району Каранько Г.М.  провела із вихованцями  дослідницьку роботу “ Лід, сніг, вода”. Основні цілі та завдання цього досліду - це  ознайомлення з різними властивостями води і льоду, розвивати уявлення про фізичні явища танення і замерзання (при замерзанні вона перетворюється в лід; він холодний, слизький, від нагрівання перетворюється на воду). Заняття було сплановано методично вірно, були використані різні види діяльності: художня література, психогімнастика, фізкультхвилинка, пальчикові та дидактичні ігри. Заняття проходило активно та пізнавально для дітей.  Під час заняття педагог вчила дітей  відповідати на запитання вихователя, творчо мислити. Вихователь використала багато демонстраційного та практичного  матеріалу,  музичний супровід. Адміністрація та колетив  високо оцінили педагогічні здібності вихователя .


Немає коментарів:

Дописати коментар