Географія це – наука, яка охоплює
велике коло знань. Вона вивчає все те, що нас оточує, що викликає бажання зрозуміти та осмислити.
Сучасний учитель географії,
виконуючи завдання, поставлені перед школою, прагне, щоб учні не лише
запам’ятали програмний матеріал, а й ставили запитання, творили, вирішували,
інтерпретували, дискутували. Саме у такій формі і пройшов урок-дослідження
з географії у Золотковицькій школі І-ІІ
ступенів. Заняття провела Зубик
Н.В. у 8 класі на тему: «Лісостепова зона України». Учитель
географії використала на уроці безліч різних методів і прийомів: «мозковий штурм», «бліцопитування»,
«географічна мозаїка», робота у групах, «дерево рішень», «здивую». Ключовим з
яких став – «географічна лабораторія», де
учні працювали як
«вчені-спеціалісти». Кожен з яких, досліджував за допомогою атласів,
підручника, додаткової літератури – лісостепову зону України. Діти працювали
творчо: складали презентації, заповнювали таблиці, контурні карти, розгадували
загадки, складали вірші-сенкани:
Лісостеп . Лісостеп.
Дивовижний, квітучий
Лісистий, степовий
Зачаровує, надихає, творить. Дивує,
вражає, цвіте.
Край чорноземів опідзолених , Це природна
зона України,
Ландшафт . Краєвид .
На уроках із використанням гри немає
сірості, буденності, одноманітності, зате створюються умови для всебічного
розвитку дитини і її творчих здібностей.
Немає коментарів:
Дописати коментар