понеділок, 27 листопада 2017 р.

Народ мій є!

"Народ мій є,
Народ мій завжди буде,
Ніхто не переможе мій народ!"
Народе мій, пишаюся тобою:
Моя душа - частинка твого «Я».
Красою правди у святім двобою
Понад Майданом сонця лик сія...
Є нація! Хай знають всі у світі:
Ми є! Народ піднявся із колін!
І переможно сонце правди світить,
Співає гордо наш Державний Гімн.

22  листопада 2017 року на базі В  Чернівському НВК ім. Т. Г. Шевченка відбулася  районна конференція учнівського самоврядування, на якій були присутні методист  відділу освіти Мостиської РДА Піх Ірина Петрівна, яка зробила детальний аналіз роботи  районного учнівського самоврядування  за 2016-2017 н. р.. Представниками шкіл району було обрано голову районного учнівського самоврядування.

   До Дня Гідності та Свободи був проведена літературно-музична композиція, мета якої - вшанування подвигу, мужності, стійкості, відданості, патріотизму громадян, які восени 2004 року та у листопаді 2013 – лютому 2014 рр. повстали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів України та її європейського вибору (керівник Федевич Тетяна Ігорівна, педагог-організатор Чернівського НВК ім. Т. Г. Шевченка).  У заході взяли участь вихованці закладу, а також інших шкіл району. Ведучі  Кошик Дмитро (5 клас) та Кондрацький Сергій (10 клас) надали об’єктивну інформацію про ці доленосні події в Україні; учні 5–9 класів  декламували вірші, присвячені полеглим за Свободу, також  згадали героя  Степана Вишневського, випускника  нашої школи, який загинув захищаючи територіальну цілісність України у 2015 року,  а  у виконанні вчителя зарубіжної літератури  Федевич Надії  Іванівни  прозвучали зворушливі пісні про загиблих воїнів Небесної сотні. Були продемонстровані відеоролики про жертовність та героїзм українського народу «Мамо, не плач!», «Небесну сотню, Господи, прийми». На завершення  учні вшанували пам’ять Небесної сотні та всіх полеглих за незалежність України хвилиною мовчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар